Woensdag 3 augustus

7 augustus 2016 - New York City, Verenigde Staten

Vandaag zijn we de dag begonnen met een wandeling door de Bush Kill Falls. Op internet hadden we namelijk gezien dat dit er erg leuk uit zag. Daar aangekomen bleek het enorm toeristisch. Er waren allemaal houten trappen en bruggetjes langs de watervallen aangelegd, dat liep wel veel fijner dan de vorige national parken. Dit zag er erg mooi uit, je had veel mooie uitkijkpunten. Het was er wel drukker dan in een national park.

Na de Bush Kill Falls ging de reis weer verder. Op naar de city that never sleeps, New York. Een soepele reis verder kwamen we aan op de gelukkig vooraf gereserveerde camping, de camping was namelijk vol. Voor de stad was dit een prima camping, wel met uitzicht op het Vrijheidsbeeld.

Tijdens een avondwandeling hebben we genoten van het uitzicht op de Skyline van New York. Iedereen had flink honger gekregen van deze wandeling. Karin en Merijn zorgde ervoor dat onze buikjes gevuld werden met heerlijke pasta. Nadat we klaar waren met eten hebben we nog lekker bij de camper gezeten.