Dinsdag 2 augustus

3 augustus 2016 - Bushkill Falls, Verenigde Staten

Vanochtend werd iedereen beroerd wakker, na een nacht slecht slapen op de parkeerplaats dankzij de bladblazer om half 1 ’s nachts en de vrachtwagen die om 04:00 werd ingeladen zo’n 5 meter van ons af. De temperatuur hielp ook niet echt, iedereen werd helemaal nat van het zweet wakker. Na een kapotte camper de vorige dag konden we dit ook wel handelen. We zijn maar snel naar de eerste Wallmart gegaan om daar ons ontbijtje te halen, op te eten op de parkeerplaats om vervolgens weer terug te gaan naar de Wallmart en de overige boodschappen te gaan halen. Op de parkeerplaats werd Jos toch iets ouder geschat, een man (wij denken dat hij ouder was dan Jos) riep dat hij ook wilde gaan kamperen als hij Jos zijn leeftijd had.

We gingen op weg naar de Bush Kill Falls. Onderweg zijn we op zoek gegaan naar een winkel die bier en wijn verkocht, in de Wallmart is dit namelijk niet te koop. Tina kon eindelijk haar eerste wijntje kopen, bier hadden we namelijk al één dag gehad.

Onderweg was er nog een ongeluk gebeurd waardoor we voor verschillende brandweerwagens, politieauto’s en ambulances aan de kant moesten. De weg werd afgezet door een man die volgens ons al met pensioen mocht, we konden onze weg dus niet vervolgen op deze weg en moesten een stukje omrijden.

Uiteindelijk was het toch best laat geworden en zijn we op de camping gaan staan bij de Bush Kill Falls. We hebben wat gezwommen, gebarbecued en zitten nu heerlijk aan het kampvuur van Karin. Morgen gaan we wandelen bij de Bush Kill Falls.

1. Linda:
    Hoihoi,

Wat een leuke verhalen. Gelukkig werkt de camper weer goed. We zijn ook wel benieuwd naar de foto's van maandag en dinsdag :-) Jullie kunnen wel zeggen dat jullie het Witte Huis hebben gezien, maar we willen wel bewijs :-P

Wij gaan trouwens komend weekend de camper eens uitproberen!

Tot horens!
    x Robbert en Linda
  2. Susan:
    3 augustus 2016
    Leuke verhalen weer! Jullie maken wel erg veel mee zeg. Geniet er maar van dat jullie zweten daar, hier regent het al de hele dag! Oh en pap, ik vind dat je eruit ziet als 40 hoor ;)

Xx
  3. Annemieke en Bert:
    3 augustus 2016
    Het gaat goed daar. Tina eindelijk haar wijntje dan kan het echt gaan beginnen. Geniet van elke dag. Gr bert en annemieke
  4. Dinia:
    6 augustus 2016
    Hallo, leuk om jullie zo te kunnen volgen. drink op tijd je wijntje en biertje, en geniet .