Donderdag 28 juli

29 juli 2016 - Niagara Falls, Canada

Vanmorgen zijn we heerlijk wakker geworden in het hotel. Na een lekker ontbijt, zijn we opzoek gegaan naar de camperverhuur. Een flinke zoektocht verder, heeft Tina maar aan twee agenten gevraagd waar de verhuur precies zat. De verhuur bleek toch verder dan verwacht dus hebben we de taxi gepakt en hebben we de camper opgehaald. De camper werd gevuld bij de Walmart waarna onze reis echt kon beginnen. Op naar de Niagara Falls!
Na alle wegen van Toronto te hebben gezien zaten we eindelijk op de goede weg. Rond kwart voor 7 kwamen we eindelijk aan op de camping. We wilden lekker gaan gourmetten maar helaas deed deze het niet zo goed, dus zijn we verder gaan bakken met de pannen. Nadat de camper was ingericht en de bedden opgemaakt, konden we heerlijk gaan slapen.

1. Linda:
    30 juli 2016
    Hee Allemaal,

Leuk om jullie verhalen te lezen, maar hoezo konden jullie de camperverhuur niet vinden?!? Dit was 1,3 km vanaf het hotel en één rechte weg :-P Maargoed, wel een hele vette camper! Hebben jullie daar nou een slide-out in zitten?!?! :-) hoe gaaf is dat!

Nog een fijne vakantie! Wij houden jullie in de gaten ;-)
    xxx
  2. Verhoeven:
    30 juli 2016
    Hee!

De camperverhuur zat verder dan dat we dachten, het was namelijk 5 km verder en op de volgende berg. De politieagenten adviseerde ons om de taxi te pakken, we waren blij dat we dat hadden gedaan.

Groetjes vanuit de Niagara Falls