Woensdag 27 juli

28 juli 2016 - Bolton, Canada

Vanmorgen om 5:45 vertrokken we richting Schiphol, Yvonne (moeder van Eline) en Susan en Koen brachten ons weg.
Na het afscheid nemen, konden we onze koffers inchecken. Daarna met de handbagage door de douane. De rugzak van Peter en Eline werd extra gecontroleerd. Die van Eline werd uiteindelijk goedgekeurd maar Peter had deo bij wat niet mocht, dus die werd in beslag genomen.
De reis kon weer verder. Na een vlucht van ongeveer een uur, waar Karin niets van heeft gemerkt omdat ze lag te slapen, landen we in Frankfurt. Daar hoefde we alleen door een automatische paspoort controle waar ook een mooie foto werd gemaakt van je gezicht.
De vlucht van Frankfurt naar Toronto ging voorspoedig, door wat te eten, te slapen, tv te kijken en spelletjes te doen ging de tijd snel voorbij.
Bij aankomst in Toronto hebben we een taxi genomen naar t hotel. Na wat te zwemmen en te eten bij de McDonalds zijn we ongeveer rond 10 uur gaan slapen.

1. Clementine:
    28 juli 2016
    Hoi samen.
    Fijn dat de reis goed gegaan is, fijne vakantie.
    Groetjes
  2. Susan:
    28 juli 2016
    Nu al naar Mac donalds geweest!! Jullie zijn goed bezig haha.. Succes met het ophalen van de camper, dan kan de vakantie helemaal beginnen. Geniet geniet geniet!!! Ohja en met puk gaat ook alles goed :)
  3. Annemieke en Bert:
    29 juli 2016
    Heel veel plezer met zijn allen. We blijven jullie volgen. X x