Vrijdag 29 juli

31 juli 2016 - Niagara Falls, Canada

Vandaag zijn we vroeg opgestaan om de Niagara Watervallen te bekijken. Om 8 uur zaten we aan het ontbijt, om vervolgens de buskaartjes richting de watervallen te halen.
In de bus bleek één kaartje niet te werken. Dit werd een loterij in de volgende busritten hierbij werd ons acteertalent getest.
Aangekomen bij de watervallen miezerde het, maar dat kwam gelukkig door de waterval zelf. Hier hebben we de ultieme toerist uitgehangen met vele foto's als gevolg. Het was erg mooi om te zien, zowel de Horseshoe als de American Falls. De nieuwe kabelbaan zag er toch iets minder spectaculair uit als we dachten, deze was tegenover de American Falls. In het winkeltje hebben we nog een stok kaarten gevonden voor de verzameling van Tina. Peter, Eline, Karin en Merijn zijn ook nog met de lift beneden geweest om de Horseshoe van nog dichterbij te bekijken en achter de waterval te kijken via twee tunnels. Hier was het immense geweld van het vallende water goed te merken. Na de watervallen zijn we nog door Clifton Hill gelopen. Dit is een walhalla voor kinderen, met felle kleuren en lichtjes op alle gebouwen. We zijn toen terug gegaan om op de camping te gaan eten en even uit te rusten. 's Avonds zijn we nog een keer terug gegaan (met bijbehorende bus-loterij) om de verlichte watervallen en het vuurwerk te bekijken. Tijden het kijken naar het vuurwerk hebben we heerlijk genoten van ons zelf meegebrachte bier. Na elkaar een gelukkig nieuwjaar te hebben gewenst, zijn we terug gegaan en in bed gaan liggen om lekker te slapen.

1. Susan:
    31 juli 2016
    Dat klinkt allemaal erg leuk en gezellig! Gaaf ook die watervallen met die gekleurde lichten.

Hier gaat ook alles goed. Rob en Lin hebben vandaag lekker frietjes gegeten bij ons. Ik heb ook al het weekendje weg geboekt, dus ik hoop dat jullie nogsteeds allemaal kunnen ;)

Groetjes Koen en Suus