Vrijdag 12 augustus

14 augustus 2016 - Littleton, New Hampshire, Verenigde Staten

We hadden besloten om er vandaag maar weer een rustdag van te maken. De ochtend begon met heerlijk uitslapen, rustig ontbijten, zwemmen en wasjes draaien (dit keer zonder bleek).

Het was een erg benauwde dag. Jos en Tina gingen kijken of er in de buurt een wandelroute was, maar helaas alles was te ver weg. Uiteindelijk hebben we rond 6 uur de barbecue aangestoken, daarna kwam de oorzaak van deze benauwde dag tevoorschijn. We hebben de dag afgesloten met een potje kaarten in de camper, met Peter als verliezer en Merijn als dikke vette winnaar.

1. Annemieke en Bert:
    14 augustus 2016
    Gezellig. Tja Peter verliezen is nooit leuk haha. Nog veel plezier. Gr annemieke en bert
  2. Susan:
    Leuk om weer iets van jullie te horen! Fijn dat alles goed gaat daar. Ik zie dat papa ook al een echte fotograaf aan het worden is. Dat wordt nog een hele klus om alle foto's uit te zoeken straks.
    Veel plezier nog met z'n alle!